środa, 17 lutego 2016

Long long scarf and a pair of teal dreadlocks

Jak dobrze jest mieć trochę wolnego czasu w postaci dwóch tygodni ferii :)
Aby jednak nie było, że mam totalną labę, leniuchuję i nic nie robię (bo tak z pewnością nie jest - należę do osób, które lubią dużo robić), dodam post na bloga.
Dawno mnie nie widzieliście, więc będzie to nowa stylizacja idealna na obecną chłodną porę :)

Mam na sobie czarne rurki z dziurami, które "sama" (a raczej moja kochana babcia c:) podszywałam materiałem w kratkę. W ten sposób ożywiają mój outfit :) Założyłam też moją najnowszą zdobycz - kurtkę w pięknym piaskowym kolorze ze wspaniałym (sztucznym :D) futerkiem wokół kaptura. Musicie przyznać, ze prezentuję się on zjawiskowo. O to, żeby nie było mi zimno dba też bardzo ciepły (i długi!) szalik. Uwielbiam go nosić! A na nogach, jak to na porę zimowa przystało - glany!

Są to pierwsze zdjęcia po zmianie koloru moich dredzioszków :3 Co on tym sądzicie? Ja jestem zakochana w tym kolorze!










Kurtka - promod
Szalik - zara
spodnie - stradivarious
buty - HD

3 komentarze:

  1. Piękne usta! i te tajemnicze oczy... PIĘKNIE! :-)! Czekam na następne, wiosenne odsłony!

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja, lubię taki styl :) Chociaż sama glanów na nogach nie miałam już sporo czasu, troszkę się kurzą w szafie. Dredzioszki mają super kolor! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witam, blog już nie działa? Rozczarowany.... Wznowisz działalność? Nie mogę się doczekać następnej stylizacji? PLEASE!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!