sobota, 7 lutego 2015

Przyjaciele

Cześć Wam ; ]
Ja już wróciłam i przybywam do Was z nowym postem!
Tym razem pokażę Wam rysunek, który przedstawia mnie i moją znajomą Anię, która jest swoją drogą przesympatyczną i uroczą osobą : )

"Śmiech to zdrowie, każdy Ci to powie"
Taki mógłby być  motyw przewodni tegoż postu.Czyż ta sentencja nie jest to prawdą? Szczery uśmiech ludzi dookoła zawsze wzbudza w nas pozytywne emocje i nastraja do działania a najlepszym lekarstwem na smutki i żale jest właśnie śmiech, najlepiej w towarzystwie przyjaciół :)
Dodam jeszcze tylko mały "apel", aby nauczyć się doceniać tych prawdziwych przyjaciół i zauważać ludzi, którym naprawdę na nas zależy. Nie warto marnować czasu na tych fałszywych. Na nich można się tylko zawieść.


3 komentarze:

  1. Niestety ja ostatnio trafiam tylko na fałszywych ludzi :( ale mimo to staram się uśmiechać :)
    Zapraszam do mnie
    http://lexilux.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są wszędzie dookoła nas i to bardzo dobijające. Na szczęście mnie udało się od nich odseparować i znaleźć swoje miejsce gdzie indziej, wśród szczerze uśmiechających się ludzi :)

      Usuń
  2. Ja również odszukałam tych prawdziwych!
    http://sandra-busz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!