niedziela, 28 grudnia 2014

Christmas Outfits

Śnieg spadł, święta minęły, ale jak dla mnie atmosfera wciąż się utrzymuje :3 Jest nawet przyjemniejsza niż przed. Emocje opadły, juz nie trzeba się stresować, ze coś nie wyjdzie. Pozostały wspomnienia, uśmiechy no i prezenty ^^

A więc kiedy już wszyscy ochłonęliśmy czas na kolejny "przegląd świątecznych stylizacji" ;)
Zeszłoroczny możecie zobaczyć tutaj.

Dzień 1
Ten sweterek miał być moim świąteczym prezentem, ale jak mozecie zobaczyć pokochałam go za bardzo by móc się z nim rozstawać. Ostatnio stworzyłam.. ze trzy stylizacji z tym właśnie sweterkirm <3 p="">
Na święta skompletowałam go z szarą bluzką na ramiączka, którą swoją drogą uwielbiam! Jest taka wygodna i dobrze wygląda ^^ Do tego założyłam szorty w pepitkę. Nareszcie się doczekały użycia. Mam je od ponad roku, ale... nie potrafiłam ich z niczym zestawić. Na nogach podkolanówki :) a na szyi efektowny.. naszyjnik ; ]

Ubrania:
Naszyjnik - Zara
Bluzka - Carry
Spodenki - SH (pimkie)
Zakolanówki - Marylin

Dzień 2
Czarna elegancja :) Zwykły czarny sweterek, nie do końca zwykłe "pseudo" skórzane krótkie spodenki oraz czarne zakolanówki ;) A do tego perły i broszka w kształcie kwiatka :)


Ubrania:
Sweterek - szafa mamy ^^
Spodenki - ONLY

Dzień 3
Tego dnia założyłam bluzkę w pepitkę a do niej bordową, welurową spódnicę. Na wierzch zarzuciłam czarny kardigan. Na szyi miałam jeden z moich ulubionych wisorków (otwierany medalion), zaś w uszach kolczyki w kształcie baletnic ;)
Ubrania:
Naszyjnik - Stradivarius
Kardiagan - Zara 
Bluzka - Pull & Bear

Na koniec.. powiem Wam, że szykuję dla Was niespodziankę ^^ Mam nadzieję, ze już jutro będę mogła się nia z Wami podzielić. Także.. być może do jutra ;)

7 komentarzy:

  1. Pisz troszkę mniej jak mała dziewczynka, tzn. spacje przed znakami interpunkcyjnymi, dwie kropki zamiast jednej lub trzech, bez dziwnych "emotek" tam, gdzie ich nie trzeba (uwierz, nie są potrzebne co drugie zdanie), bo tekst cieżko sie czyta i jest zwyczajnie irytujący. Pisz jak licealistka, nie jak gimbuska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z całym szacunkiem, ale przed znakami interpunkcyjnymi NIE stawia się spacji i ja tego nie robię. A jeśli już gdzieś wkradły się tego typu błędy to przez nieuwagę. Poza tym, co ja poradzę, że tak uwielbiam emotki. Moim zdaniem potrafią bardzo wiele wyrazić ;) Taka przypadłość XXI wieku.
      Jednak muszę przyznać Ci rację, że powinnam popracować nad stylem pisania :)

      Usuń
  2. są rajstopki :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnie zdjęcie ----> miałem kiedyś taką firanę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że uważnie to przeczytasz, ponieważ mam dla ciebie kilka rad. Miło by mi było, gdybyś na temat mojego zdania wyraziła swoją opinię.
    Stylizacja 1
    Przede wszystkim, co rzuca się w oczy to marszczenie spodenek między nogami. Ahhh jak ja tego nie cierpię ! Stylizacja całkiem udana, w moim stylu, muszę ci to przyznać. A teraz rada do wszystkich twoich stylizacji- przy robieniu zdjęć staraj się włożyć buty. Co ty na to ? Stylizacja lepiej wtedy wygląda na zdjęciach.
    Stylizacja 2
    Popracuj nad fryzurą. Nie jest źle, ale z boku nie wygląda to dobrze. Nie lubię spodenek tego typu ale tu wyglądają ok. Zmieniłabym tylko broszkę, także w tym kolorze i także w kształcie kwiatka, lecz nieco inną. Radzę zrobić samemu. Szybko się robi, a wygląda świetnie. Możesz zrobić ją z przyjaciółką/przyjaciółkami dla zabicia czasu. Polecam
    Stylizacja 3
    Szkoda, że nie ma tutaj butów. Stylizacja prezentowałaby się lepiej. Poza tym jest świetnie tylko... spódnica. Bosz... jak ja nie cierpię takich spódnic ! Wiem, o gustach się nie dyskutuje.

    Poza tym polecam popracować nad pozami i ruchami ciała. Zastanów się, w jakim ustawieniu wyglądasz najkorzystniej a w jakim nie.

    Revege

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za opinię.
      Poniekąd uświadomiłaś mi kilka rzeczy, których nie zauważałam. Marszczenie faktycznie nie wygląda dobrze : / Co do fryzury również masz, ale tego byłam akurat świadoma. To trochę dlatego, że była robiona na szybko. Jednak jeśli chodzi o spódnicę czy też broszkę, myślę, że to już kwestia gustu ;)
      A co do butów, na moje usprawiedliwienie mam fakt, że zazwyczaj nie robię zdjęć wewnątrz i wtedy outfity przedstawiam w pełni. A że to były święta naprawdę nie chciałam psuć mamie humoru pobrudzoną podłogą czy dywanem ;)
      Jeszcze raz dziękuję za rady. Na pewno postaram się zwracać na to uwagę ;)

      Usuń
  5. uwielbiam spódnice i nadkolanówki!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!