wtorek, 24 czerwca 2014

Niezasłane Łóżka

Czas na kolejną edycję mojego mini projektu fotograficznego. Jego dzisiejszym temat sa "neizasłane łóżka". Dosłownie ;D Każde z tych zdjęć zrobiłam u mnie w domu i po części pokazuje osobowość każdego z mieszkańców. Po części ;D No t zobaczcie sami ; )

NIEZASŁANE ŁÓŻKA

Zaczynamy od rodziców ; ]

łóżko młodszego brata, który nigdzie nie rusza się bez jakiejś elektroniki :P I lubi czytać komiksy ;]

Starszy brat dużo czyta i słucha muzyki ;]

No i na koniec ja. Uwielbiam mieć na łóżku mnóstwo poduszek i cała górę miśków :P
Tak jak i straszy brat, lubię słuchać muzyki przed snem. Pozwala mi uspokoić się i łatwiej zasnąć (z czym mam zawsze problemy :/ )

Do jutra ; )

1 komentarz:

  1. tak naturalnie rozrzucone książki i miśki ... :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!