poniedziałek, 24 lutego 2014

Czemu nic się tu nie dzieje? + Salvador Dali

Jak pewnie zauważyliście przez ostatnie kilka tygodni nie dodałam żadnego postu. Aż same się dziwię, ze przez tyle dni nie znalazłam ani chwili, żeby tu zajrzeć. Niestety, tak jak przewidywałam jestem teraz bardzo zajęta. Zostały mi trzy tygodnie do finału olimpiady i większość czasu poświęcam na przygotowania do niej. Mam nadzieję, że w tym roku uda mi się zostać laureatką. Ale muszę sobie na to zapracować

Dzisiaj korzystając z chwili postanowiłam dodać post. teraz tak myślę, ze postaram się zajrzeć tu jeszcze z kilka razy do olimpiady, a po niej blog normalnie znowu będzie działał ; )

Jeszcze takie "ogłoszenie parafialne". Muszę się pochwalić ; )
Pamiętacie moją pracę "Anioły XXI wieku"? Zajęłam w tym konkursie II miejsce w mojej kategorii ^^


A dzisiaj kolejna praca plastyczna. Początkowo miała iść na konkurs o Salvadorze Dali'm, ale kiedy ją skończyłam okazało się, że jest już po terminie. Także.. nie wiem na jaki konkurs ostatecznie praca zostanie wysłana, ale skłaniam się ku pewnym konkursie o baśniach (nie wiem jaki jest jego konkretny tytuł ; ) )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!