wtorek, 10 grudnia 2013

Melodie Mgieł Porannych

Znacie wiersz "Melodie Mgieł Nocnych"? Piękny. Naprawdę go lubię.

"Cicho, cicho, nie budźmy śpiącej wody w kotlinie, 
lekko z wiatrem pląsajmy po przestworów głębinie... 
Okręcajmy się wstęgą naokoło księżyca, 
co nam ciała przezrocze tęczą blasków nasyca[...]"

Mgła.. To zjawisko jest takie.. tajemnicze i interesujące. Intrygujące bym wręcz powiedziała.
No dobra z punktu widzenia przyrody jest to zwykła woda.. po prost rodzaj osadu. Ale z drugiej strony.. natura tworzy rzeczy piękne, które zachwycają i inspirują. Mgła..
Jesienią albo wiosną na polu koło mojego domu często są mgły. Pewnego październikowego poranka cały mój dom był nią opleciony. Mimo że było to w ciągu tygodnia, pierwsze, co zrobiłam po umyciu się i ubraniu, to chwyciłam aparat i wybiegłam na dwór. Miałam szczęście, że tego dnia lekcje zaczynam o  ; ]
Efekt.. pewnie mógłby być lepszy, ale kiedy patrze na te zdjęcia to pamięcią wracam do owego poranka i jestem wręcz zauroczona c:
Muszę jakoś niedługo wstać wcześniej i zrobić zdjęcia szronowi. Tylko, żebym na niego trafiła ; )







2 komentarze:

  1. super te pajeczyny *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie magicznie, czyż nie? Aż miło mi się wspomina ten poranek c:

      Usuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!