środa, 13 listopada 2013

Wicher dmie

Obiecałam kolejny jesienny post, więc go dodaję : )
W weekend udało mi się namówić brata na pójście ze mną na całą godzinę na zdjęcia. Nawet nie narzekał tak bardzo ; ) W ciągu roku, od kiedy "wynajmuję" go do robienia mi zdjęć na bloga nieźle się podszkolił w tym temacie i zdjęcia, które mi robi są coraz lepsze. Co do poniższych też nieźle mu wyszły. Oczywiście raczej wygląda to tak, że ja wszystko w aparacie ustawiam i daję instrukcję jak ma mnie sfotografować a jego zadaniem jest kliknięciu spustu w odpowiednim momencie ;)

Do zdjęć zainspirowały mnie kadry z najnowszej adaptacji "Wichrowych Wzgórz".
Podoba mi się ich tajemniczość, nastrojowość. 
Zresztą zobaczcie sami ; )


A tu już moje zdjęcia ; )















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!