wtorek, 1 października 2013

Wiejskie Klimaty

Dobry Wieczór
Jej, już 22. Będę musiała zaraz kończyć, bo jutro na 7.10 : /

Ale stwierdziłam, że najpierw dodam post. Jeszcze kilka godzin temu miałam zamiar olać dzisiaj ten temat i pograłam sobie w Spore (btw to świetna gra c: ). Teraz jednak jakoś tak naszła mnie ochota na dodanie czegoś. Przejrzałam me jakże zasoby zdjęć i znalazłam całkiem ciekawy folder z fotografiami z "wycieczki po Trzmielewie" Któregoś dnia obozu wybrałyśmy się we 4 na przechadzkę po tej wiosce.
Polska wieś ma swój urok : )

Ps. Co za zbieg okoliczności - jutro na dodatkowych zajęciach z plastyki będę rysowała prace na temat "krajobraz wiejski". może wreszcie zaświta mi jakiś pomysł, bo jak do tej pory nie miałam pojęcia co narysuję ; )







To ja lecę ;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!