niedziela, 9 grudnia 2012

Jak z bajki!

Witam, witam!
Parę dni temu, jak zapewne wszyscy zauważyli spadł śnieg ^^ Od tego czasu zbierałam się, żeby zrobić zdjęcia zimie. Wszystko wygląda tak bajkowo! Zachwycają mnie drzewa pokryte białym puchem. Niesamowicie wyglądają białe krzewy. Każda rzecz jest taka... piękna! Pierwszy raz w życiu w ogóle ciesze się z zimy. Zazwyczaj nienawidziłam tej pory roku, lecz tym razem jestem nią zauroczona. Dzisiaj mam dla Was zaledwie dwa zdjęcia i to robione z okna, ale postaram się w tym tygodniu wyjść porobić więcej zdjęć. Może już jutro się uda ; )   

Bajeczny poranek 
Czyż też drzewa nie są ujmujące?

Popołudnie u mojej kuzynki.

A na koniec możecie zobaczyć moją pseudo artystyczną "sweet focię" w zegarze :P (tak, jak się przypatrzycie, dostrzeżecie, że gdzieś tam jestem : P ) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!