środa, 10 października 2012

Rockin'

Witam ^^
Niestety wczoraj nie udało mi się dodać postu... Powód? Historia. Nie pytajcie :P
No dobra. Dziś już nie jestem tak zajęta, więc trochę Wam tutaj popiszę.
Po pierwsze: Mam całe mnóstwo jeszcze nie dodanych stylizacji na komputerze, więc w najbliższych dniach to one będą tutaj "królowały". Mam nadzieję, że spodobają się Wam. I po drugie: jedną ze stylizacji dodaję już dziś. Jest to mój strój sprzed około dwóch tygodni (z koncertu). Długo się zastanawiałam co na ten koncert założyć. pewna wizja stroju wpadła mi do głowy na początku września. Niestety było zbyt zimno bym mogła się tak ubrać. Musiałam się, więc trochę bardziej wysilić i w końcu wymyśliłam.
Założyłam koszulkę z nazwą imprezy, na którą szłam. Do tego krótkie spodenki oraz rajstopy, aby nie było mi zimno, a ostatecznie "dociepliłam się" podkolanówkami ^^. Do tego wszystkiego założyłam glany oraz pieszczochę : )










Poszczególne ubrania:


Kupione kilka lat temu na jakimś stoisku


Boman Łódź

(Przód i tył koszulki)
Sprzedawane w moim mieście przed koncertem


Kupione na rynku i przerobione

Brak informacji

HD

5 komentarzy:

  1. uśmiechnij sie czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś ładną dziewczyną, ale zmień tę fryzurę.Jako facet stwierdzam że nawet gustownie ale fryzura.
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś piękna, a w tych rajstopkach o podkolanówkach wyglądasz genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!