wtorek, 28 sierpnia 2012

"Skate" girl

Jakiś czas temu robiłam zdjęcia Kurczakowi ; ). Wyszły naprawdę nieźle, a Karolina jak zwykle "wykazała" się swoją fotogenicznością. Bardzo lubię ją fotografować.. no i tak wyszło, ze zrobiłam ponad 1000 zdjęć. Miałam pewne problemy z wyborem zdjęć do dodania na bloga, więc postanowiłam podzielić je na trzy grupy i dodać w osobnych postach. W ten sposób mam nadzieję nie zamęczyć Was zbyt wielką ilością zdjęć ; ) No dobra.. to miłego oglądania ;)


Sweet smiling

"Tak bardzo Cię kocham, ze nawet moje włosy układają się w serduszko" (patrzcie drugie zdj. :D )


Hem.. a może by tak uśmiech?

"No cześć" :D

Usiądę i pomyślę na dachu...


"Tak, źle, tak niewygodnie, a może by usiąść jeszcze inaczej?" ; )

"Uśmiech i myślimy dalej!"

"Ehhh... i znów rozmyślanie... o i usmiech!"

"No witaj. Ponownie" ; )

"A droga za mną prowadzi na pola :D "

Modelka: Karolina


Na koniec chciałabym jeszcze dodać pewne przeprosiny. A więc chciałabym przeprosić za moje niezrozumiałe podpisy do zdjęć... Jednak czasami nie mogę się oprzeć ich dodawać, a kiedy napiszę już coś do jednego zdjęcia to tak głupio zostawiać pozostałe... :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Podoba Ci się post? Masz jakieś pytania? A może chcesz wyrazić niezadowolenie? Pisz śmiało!